  • Data: 2023-10-30 22:51:20
    Temat: Re: AI - prawo autorskie.
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Temat jeszcze zdaje się nie jest uregulowany. Moim zdaniem, ale
    zaznaczam, że to tylko moja opinia, jeśli poinformujesz o tym przed
    zakupem, to jest to absolutnie w porządku. Tylko drugie pytanie: Jeśli
    potencjalny klient, dowie się, że to wyprodukowała sztuczna
    inteligencja, to czy to kupi?

    Ile własnego wkładu włożysz w tę twórczość?

    Widzę, że spam reklamowy na facebook i youtube odniósł skutek, bo też to
    widziałem.