  • Data: 2009-08-15 06:44:02
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sie, 08:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    A co to za bzdury? Jak złapią złodzieja batonika, to muszą policję
    > informować listownie, bo 112 jest od gwałtów wzwyż?
    >
    > --
    > Liwius

    Jest chyba roznica zadzwonic na 112 jak zlapia zlodzieja, a zadzwonic
    sobie wieczorem na pogadanke "co by bylo gdyby" w temacie selekcji w
    klubach. Na 112 powinno sie dzwonic w sytuacjach alarmowych [dlatego
    to telefon alarmowy], a nie po darmowa porade prawna czy zeby sobie
    filozoficznie porozwazac o selekcji w klubach. To wspolny numer dla
    pogotowia, strazy pozarnej i policji i czasami sie warto jednak nad
    soba zastanowic.