  • 1. Data: 2012-01-26 23:11:40
    Temat: ACTA - pytanie do prawnikow (Andrzej Lawa, Liwiusz)
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    tak sobie mysle...
    i czytam...
    ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja
    czy to jest jest przeslanka do postawienia kogos przed trybunalem stanu?
    ze to podpisal?
    dobrze mysle?
    za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2012-01-27 02:51:16
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-27 00:11, HANA pisze:
> [...]
    > ze to podpisal?
    > dobrze mysle?
    > za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

    Pytanie kto im co obiecal za te podpisy ?

  • 3. Data: 2012-01-27 03:01:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    HANA <h...@g...pl> wrote:
    > tak sobie mysle...
    > i czytam...
    > ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja

    W którym konkretnie miejscu?

  • 4. Data: 2012-01-27 07:31:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-27 03:51, Zenek pisze:

    > Pytanie kto im co obiecal za te podpisy ?

    Pytanie: co już zrobiono dla nich za te podpisy, że teraz tak ostro chcą
    to podpisać. Stracić obiecanki, można jeszcze przeboleć, ale zwrócić
    mafii to, co już się od niej dostało?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-01-27 07:31:47
    Od: maruda <m...@n...com>

> [...]
    > ze to podpisal?
    > dobrze mysle?
    > za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

    Niezgodna z konstytucją, to była np. ekstradycja (Art. 55). No i co? No
    i zmienili konstytucję (2006).

    Czy ktoś obrotny wpadł może na pomysł, aby konstytucję wydrukować na
    miękkim, chłonnym papierze i oprawiać w formie zwoju? Jeśli nie - to
    zastrzegam sobie wzór użytkowy.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-01-27 07:35:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze to podpisal?
    > dobrze mysle?
    > za co, juz nie napisze, ale chyba wszycy wiedza...

    Przede wszystkim chodzi o to, że przy złej woli państwa, ACTA będzie
    można wykorzystywać przeciwko obywatelom i przeciwko ich wolnościom.

    Taki "kij" jak, nie przymierzając, kary za zużyte tonery czy długopisy
    dla "przedsiębiorców".

    Zgodnie z prawem Murphiego, jak coś może źle pójść, to pójdzie źle.

    Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwość skorzystania z
    jakiegoś prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
    początkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny sposób.

    Zaczniemy zatem od pedofilii i piractwa, a skończymy na myślach
    niezgodnych z aktualną polityką PO.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-01-27 07:43:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Pytanie: co już zrobiono dla nich za te podpisy, że teraz tak ostro chcą
    > to podpisać. Stracić obiecanki, można jeszcze przeboleć, ale zwrócić
    > mafii to, co już się od niej dostało?

    A jeżeli to nie jest działanie ze złej woli tylko efekt totalnej
    ignorancji? Być może Pan Premier dowiedział sie o ACTA tydzień temu, bo
    wcześniej była to jedna z wielu umów m-m jakim ktoś się tam gdzieś
    zajmuje i chodzi w nich o to zebyśmy byli nowocześni, hłe, hłe... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 8. Data: 2012-01-27 07:57:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2012 00:11, HANA pisze:
> [...]
    > ACTA tak w sumie jest niezgodna z nasza konstytucja
    > czy to jest jest przeslanka do postawienia kogos przed trybunalem stanu?

    Przesłanka może tak, ale co zrobi tzw. szary obywatel?

    PS: o, fajnie, prawnikiem zostałem ;->

  • 9. Data: 2012-01-27 08:11:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 27 Jan 2012 08:35:23 +0100, Liwiusz wrote:

    > Zgodnie z prawem Liwiusza, jak władza ma możliwość skorzystania z
    > jakiegoś prawa, to z niego w końcu skorzysta, choćby nie wiem jak
    > początkowo się zastrzegała, że prawo będzie wykorzystywać w inny sposób.

    Zresztą tu jest ściema jeszcze innego rodzaju: te wszystkie ministry mogą
    mówić co chcą, ale prawo będzie wykonywać jakiś prokurator z Psiej Wólki
    -- a on może mieć swój, zupełnie inny, pogląd na rzeczy bieg.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 10. Data: 2012-01-27 08:30:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Zaczniemy zatem od pedofilii i piractwa, a skończymy na myślach
    > niezgodnych z aktualną polityką PO.

    Myślozbrodnia. G. Orwell, "Rok 1984" :)

    --
    Big Jack