  • Data: 2007-11-21 18:25:32
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy kobieta, jako wlascicielka swojego dziecka moze je sobie zakisic w
    > beczce?

    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem przedpiścę, gdyż przestałem
    regularnie czytać ten wątek, ale wg mnie kobieta może i powinna być
    rozumiana jako właścicielkę dziecka/płodu do momentu, w którym toto
    znajduje się w jej osobistym brzuchu.

    I dopóki tak się dzieje, powinna mieć prawo do decyzji nie tyle o
    uśmierceniu dziecka/płodu, co po prostu do decyzji o dysponowaniu swoim
    osobistym brzuchem, również w zakresie natychmiastowego usunięcia z
    niego dziecka/płodu, niezależnie od tego, co się z usuniętym
    dzieckiem/płodem w konsekwencji tego usunięcia stanie.

    I tyle.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com