  • Data: 2007-11-21 19:19:30
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Szerszen napisał:
    > jedno i drugie jest organizmem, jak nie wiesz co to jest porownanie, to
    > mzoe wroc do podstawowki

    Krowa to też organizm.
    Czyli skoro można zabić krowę i zjeść to człowieka też?
    Takie to są Twoje porównania. :(

    > no prosze, a jednego od drugiego bez badan genetycznych nie odroznisz,
    > jaka jest wiec wg ciebie roznica na tym etapie rozwoju?

    Oczywiście, że odróżnisz to raz, dwa chyba wiadomo gdzie rozwija się
    płód ludzki a gdzie świni.

    > nie sa, poniewaz usuniete z tego sodowiska natychmiast zgina

    Każdy ginie usunięty ze środowiska do którego pobytu został biologicznie
    przystosowany, więc nie rozumiem Twojego oburzenia.

    > najpierw musi sie zaczac

    I być może zaczyna się przy powstaniu zygoty. W końcu w tej jednej
    jedynej komórce-organizmie jest WSZYSTKO w co się potem rozwiniesz.

    > smierc tez jest jasna i wyrazna, sa jasne symptomy smierci i na ich
    > podstawie mozna stwierdzic kiedy mniej wiecej zaczyna sie zycie

    Na podstawie symptomów śmierci chcesz określać kiedy zaczyna się życie!?

    > ludzkim plodem, istota ludzka to etap koncowy

    Ale płód to nazwa okresu rozwojowego - tak jak dziecko, starzec - a nie
    gatunek biologiczny.
    Więc powtórzę swoje pytanie czym jest ludzki płód jeśli nie człowiekiem?

    > czy jajko to kura?

    Jajko to (specyficzna) komórka kury.

    > jest ludzki, ale nie jest czlowiekiem

    Czyli zabijasz ludzki organizm i uważasz, że to nie jest zabicie człowieka?

    > nie mowimy o biologicznej klasyfikacji
    > tylko o tym co czyni czlowieka czlowiekiem i co odroznia go od zwierzecia
    [..]
    > wszystko mozna lub bedzie mozna przeszczepic, oprocz mozgu, bomozg to
    > dana osoba, jej swiadomosc, pamiec, zachowanie, wszystko

    Ale jak nie umie całkować to nie człowiek
    Takie moje kryterium i nic mi nie zrobisz bo nie różni się w wydumaniu
    od Twojego.

    pozdrawiam
    Arek

    --