  • Data: 2007-11-21 18:47:21
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 19:25:32 +0100, Any User napisał(a):

    > I dopóki tak się dzieje, powinna mieć prawo do decyzji nie tyle o
    > uśmierceniu dziecka/płodu, co po prostu do decyzji o dysponowaniu swoim
    > osobistym brzuchem,

    Jestem jak najbardzie za - nikt kobiet nie chce zmuszac do zachodzenia w
    ciaze

    > również w zakresie natychmiastowego usunięcia z
    > niego dziecka/płodu, niezależnie od tego, co się z usuniętym
    > dzieckiem/płodem w konsekwencji tego usunięcia stanie.

    Nie moge sie zgodzic. Dziecko samo z siebie sie w tym brzuchu nie pojawilo.
    Rownie dobrze mozna napisac, ze wlasciciel samolotu powinien miec prawo
    natychmiast usunac Cie z pokladu, niezaleznie, co sie w konsekwencji
    usuniecia stanie.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .