  • Data: 2007-11-21 20:11:54
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Proponuję kompromis - o komórkach niech decyduje kobieta jako ich
    > właścicielka, duszę zwrócić producentowi.

    To popieram, według mnie to sprawa kobiety czy chce urodzić czy nie. to
    jest jej sprawa i jej sumienie. POza tym nie da się zakazać aborcji, bo
    zawsze znajdzie się lekarz, który pomoże kobiecie w potrzebie.

    Kiedyś przyszło mi do głowy, że jeśli kobieta ma urodzić dziecko po
    gwałcie i ze skazą na psychice nie chcieć go wywochywać (co może się
    skończyć trafieniem do domu dziecka lub obojętność lub nawet wstręt
    matki do dziecka - takie niekochane dziecko), to może lepiej żeby się
    nie urodziło. Ale to oczywiście tylko moje zdanie.