  • Data: 2007-11-21 07:08:38
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kobietka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:fhv6sl$roh$1@news.onet.pl...

    > Pozostaje jeszcze własna ciekawość i dociekliwość, ale to już sprawa każdego,
    > możliwości dowiedzenia się istnieją trzeba mieć jeszcze chęci.

    oprocz checi trzeba miec jeszcze mozliwosci, nie kazdy mieszka w mniejszym lub
    wiekszym miescie, nie kazdy ma dostep do biblioteki o necie juz nie wspomne, nie
    mierz wszystkich swoja miarka

    > Ja mam więcej rozumu w głowie i nie kiszę tego w sobie. Nie dopuszczam do tego
    > żeby takiemu dupkowi przeszło to płazem.

    ale nie kazdy jest toba, jedna bedzie walczyc, i posadzi bydlaka w pudle, inna
    bedzie to kisic w sobie i nikomu nic nie powie, kolejna popleni samobojstwo,
    ludzie sa rozni