  • 1. Data: 2005-09-07 09:15:51
    Temat: A wiecie czego ja się spodziewam?
    Od: " Jacek" <j...@g...pl>

    umożenia postępowania lub, jeśli dojdzie do procesu, to uniewinnienia.
    Prokuratura ma gówniane dowody przeciwko mnie :-) Rozmawiałem wczoraj z kim
    trzeba.

    I tym optymistycznym akcentem kończę serial o przestępstwie z art 202 par 4

    Amen

    Jacek

  • 2. Data: 2005-09-07 20:57:13
    Temat: Re: A wiecie czego ja się spodziewam?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    czego serdecznie życzymy. lepiej by 10 winnych chodziło wolnymi, niżli
    by jeden niewinny miał zostać skazany.

  • 3. Data: 2005-09-08 10:27:42
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik " Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > czego serdecznie życzymy. lepiej by 10 winnych chodziło wolnymi, niżli
    > by jeden niewinny miał zostać skazany.

    jestem tego samego zdania. Tych 10 winnych predzej czy pozniej i tak
    wpadnie.
    W 'najgroszym' wypadku sie zmeinia na lepszych ludzi :-)

    P.

  • 4. Data: 2005-09-08 12:23:15
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > czego serdecznie życzymy. lepiej by 10 winnych chodziło wolnymi, niżli
    > by jeden niewinny miał zostać skazany.

    Chyba sobie jaja robisz ?

    Według mnie lepiej jak policja zabije 11 ludzi a w tym 10 morderców, gwałcicieli
    itp i jednego niewinnego. Nawet gdybym to ja miał być tym 11.

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 5. Data: 2005-09-08 12:28:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz wrote:

    > Według mnie lepiej jak policja zabije 11 ludzi a w tym 10 morderców, gwałcicieli
    > itp i jednego niewinnego. Nawet gdybym to ja miał być tym 11.

    To co? Kiedy się zgłaszasz na publiczne wieszanie, żeby włądze mogły się
    wykazać, że coś robią?

    Rany, skąd się tacy idioci biorą...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-09-08 12:52:29
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Rany, skąd się tacy idioci biorą...

    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    T.

  • 7. Data: 2005-09-08 13:00:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz wrote:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nie kłam, trollu, IP masz z Tarnowa.

  • 8. Data: 2005-09-08 15:30:59
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Nie kłam, trollu, IP masz z Tarnowa.

    Pytanie było o idiote.

    T.

    P.S. Już wiem za co Cie tak nie lubią.

  • 9. Data: 2005-09-08 15:37:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz wrote:

    > Pytanie było o idiote.

    Czyli ciebie. Ale jesteś tępy.

    > P.S. Już wiem za co Cie tak nie lubią.

    Idioci z reguły nie lubią tych, którzy im ten idiotyzm wytykają.

    PS: *plonk*

  • 10. Data: 2005-09-08 15:46:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Tomasz napisał(a):

    > Pytanie było o idiote.

    No i odpowiedział.

    > P.S. Już wiem za co Cie tak nie lubią.

    A wiesz jakie są liczby w totka ? Dawaj na grupę.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum