  • 11. Data: 2007-02-17 11:32:45
    Temat: Re: A w CBŚ gwałcą i zarżynają kochanki.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej napisał(a):
    70.html

    76.html
> [...]
    >

    > Aha, no tak. W rządzie się zrobiło otatnio nieciekawie, przetasowania,
    > doniesienia o podejrzeniu popełnienia przestępstw, PiS się gryzie
    > wewnątrz. No tak, mamy nowego włodarza w MSWiA, co to nie miał nic
    > przeciw by jego dziecko miało korzyść z pozycji ojca a teraz sumiennie
    > walczącego z korupcją.
    >
    > To pytanie odświeżające - co tam z zamachami w Warszawie przed wyborami,
    > umorzono czy mamy kolejnych zatrzymanych z łapanki?
    >

    > To tak w starym kontekście konferencjo-popisów Prokuratora Generalnego i
    > pomagierstwa, oraz tego jak się to skończyło.

    looknij na falszywe oskarzenie na www.zbigniewziobro.org z tego
    wymiekam, jego wnisoki, odmowa sprzedazy mu marihuany swiadczyc ma o tym
    iz chciano mu ja dac za darmo w zamiarze uzaleznienia jego osoby.

    Tak czekam az go w okresie wyborow zmeiszaja z blotem w zwiazku z
    klamstwami na temat obrony koniecznek.. Polsat idzie w dobrym kierunku..

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 12. Data: 2007-02-17 12:18:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sowiecki Agent napisał:
    > a ja sie doczekac nie moge zmainy ekipy na sld, ciekawe ile czasu minie
    > po objeciu przez nich urzdu jak Ziobro rzuca na ziemie i w kajdankach
    > przy kiludziesieciu kamerach zawloka do samochoda policyjnego.

    Pytanie tylko za co? Przecież ten człowiek boi się piernąć w kiblu, żeby
    mu nie zarzucili bioterroryzmu.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 13. Data: 2007-02-17 12:33:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):

    > Pytanie tylko za co? Przecież ten człowiek boi się piernąć w kiblu, żeby
    > mu nie zarzucili bioterroryzmu.

    ja juz mam klika pomyslow, w jednym sam sie glupio wjebal. Ale na grupie
    o tym pisac nie bede.

    P.

  • 14. Data: 2007-02-17 22:14:54
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    > ja juz mam klika pomyslow, w jednym sam sie glupio wjebal. Ale na grupie
    > o tym pisac nie bede.
    >
    > P.

    Może skontaktujesz się z nami - pewną nieformalną grupą? Przygotowujemy
    wniosek o postawienie Ziobry przed Trybunałem Stanu i gromadzimy informacje o
    jego przekrętach. Sporo juz jest, ale dobrego nigdy a wiele...

  • 15. Data: 2007-02-18 11:00:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jb napisał(a):

    > Może skontaktujesz się z nami - pewną nieformalną grupą? Przygotowujemy
    > wniosek o postawienie Ziobry przed Trybunałem Stanu i gromadzimy informacje o
    > jego przekrętach. Sporo juz jest, ale dobrego nigdy a wiele...

    jasna sprawa, napisz do mnie na priv m...@z...org

    P.

    ps.
    Bardzo chetnie zamieszcze na stronie material jak bedziecie chcieli o
    tym napisac. (warunek - dowody, podkladac sie nie chce)

  • 16. Data: 2007-02-18 16:19:55
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Andrzej <u...@v...pl> writes:

> [...]
    > wybielam, zatrzymanego i aresztowanego, ale jak się zdaje jesteśmy
    > kolejny raz świadkami teatru kukiełkowego i szukaniu haków dopiero po

    Sprawa w ogóle jest mocno przerysowana. Z tych artykułów wynika, że
    na 100% to można go oskarżyć branie łapówek. Ale to żadna rewelacja!
    90% lekarzy w tym chorym kraju bierze w łapę i nie zmieni się to dopóki
    tego burdelu (służby zdrowia) się nie sprywatyzuje.
    Wątek o zabójstwie jest mało prawdopodobny, nawet rodzina tego nie
    sugeruje...

    --
    jimmij