  • Data: 2009-03-03 20:13:59
    Temat: Re: A skąd taka ciekawa teza?...
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MM" <n...@i...pl> wrote in message
    news:gojua4$h41$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Ważniejsza jest inna sprawa - całkowitej uległości polskiego sądownictwa
    > wobec ENA. Sądy brytyjskie jak dotąd mają w głębokim poważaniu ENA
    > Wolińskiej. Nie wydały brytyjskiego obywatela i już.

    Jak dotąd wszystko są to jednostkowe przypadki. Polski sąd też niedawno
    odmówił wydania kobiety Niemcom na podstawie ENA. W przypadku Tomczaka
    natomiast sąd zdecydował się wydać podejrzanego.

    Czy zresztą ENA nie zakłada, że każdorazowo będzie potrzebna zgoda sądu?

    Poza tym autor artykułu najwyraźniej nie wie, na czym polega tzw. szariat
    ("za noszenie krzyżyka kara śmierci"). Aż niedobrze się robi od tych bredni.
    W wielu państwach muzułmańskich sądy koraniczne funkjonują na równi z sądami
    cywilnymi; różnią się jedynie właściwością. A kościoły chrześcijańskie i
    inne istniały i istnieją w niemal wszystkich państwach muzułmańskich bez
    większego zagrożenia.

    Jak dla mnie artykuł jest tak bezdenny że niewart wspominania na tej grupie.
    k.