  • Data: 2009-03-04 13:23:52
    Temat: Re: A skąd taka ciekawa teza?...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gan napisał:
    > Piszesz w art. że ekstradycji zabrania Konstytucja - mógłbyś tę myśl
    > rozwinąć?

    No już się douczyłem, że zmienili to.

    > Po drugie w decyzji na podstawie której wprowadzono ENA jest lista
    > przestępstw co do których nie wymaga się aby dane przestępstwo było karalne
    > w obydwu krajach. Tzn jeżeli przestepstwa noszenia krzyżyka nie ma na tej
    > liście a u nas nie jest to przestepstwo to sąd nie musi wydać naszego
    > obywatela.

    I w tym sęk, że ochoczo wydają bez żadnych warunków ograniczających.

    > Pomijając to czy w UE jest państwo gdzie noszenie krzyżyka jest
    > przestępstwem...
    > Czyli ogólnie to cośtam pierniczysz

    Oczywiście, że cośtam pierniczę. To populistyczny wpis.
    Noszenie krzyżyka może jeszcze nie jest nigdzie w Europie
    przestępstwem, ale kto zagwarantuje, że nie będzie?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com