    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Date: Sat, 15 May 2004 22:40:14 +0200

    news:c84p3o$fsa$1@news.onet.pl...

    > Tak, siedzą w więzieniach niewinni.
    > A już szczególnie dużo ich siedzi w aresztach.

    No to ja jestem za bardziej sprawną policją aby wyłapała tych winnych:-)

    > Jakoś policjantów, którzy w biały dzień rozstrzelali dwójkę nastolatków
    > nie spotkała żadna kara.

    A był już jakiś proces, przeoczyłam coś?

    > Natomiast wypowiadająca się osoba to albo był rzecznik praw obywatelskich,
    albo
    > ktoś równie zaangażowany w ochronę praw ludzi.

    I uważa, że da się bawić w rosyjską ruletkę pistoletem? Hmm....

    > Ale jak masz wątpliwości to zrób sobie test - pójdź do policyjnej siłowni,
    > na korytarz komisariatiu, albo zrób nasłuch radia policyjnego.

    W komisariatach nie bywam, w policyjnych siłowniach też [ a szkoda:-) ],
    radia nie podsłuchuję...

    > Jeśli nie odkryjesz ze zgrozą, że nie odróżniasz ich języka od języka
    najniższych
    > z najniższych dołów społecznych to stawiam Ci skrzynkę piwa.

    ....i nie obracam się w kręgu najniższych dołów społecznych więc brakuje mi
    materiału porównawczego, którym Ty dysponujesz. Z drugiej strony trzeba coś
    więcej niz parę wyrazów na K i Ch abym poczuła się zszokowana. Pewnie
    dlatego, ze zdązylam się ich nasluchać gdy przez parę lat pracowałam jako
    nauczycielka w szkole i to zarówno podstawowej, jak i sredniej.:-) Nie
    uwierzyłbyś jakim słownictwem posluguja sie dzieci:

    > walisz
    > mi jakimś przykładem z komunistycznego sprzedajstwa.

    Z klasyki:-)

    > jest dla Ciebie nieosiągalnym ideałem, wręcz utopią to.... to... nigdy się
    nie
    > zrozumiemy.

    pewnie nie, bo ja generalnie tak postrzegam policję. Zapewne i tam zdarzają
    się "czarne owce" ale to nie powód aby generalizować.

    > Nie rozmawiamy teraz o mordercach, gwałcicielach i bandytach lecz o
    policjantach.
    > Jeżeli Ty stawiasz ich na równi to sama dajesz sobie odpowiedź dlaczego
    policjanci
    > i bandyci przestali być odróżnialni.

    A gdzie napisałam, ze stawiam ich na równi. Jedynie stwierdziłam, ze przestę
    pcy bynajmniej nie kierują sie wartosciami przez Ciebie podnoszonymi,
    aczkolwiek nie widzę aby Ci to przeszkadzało.

    > I to wyżej jest demagogia, która dała policji zielone światła do
    morderstw.

    Nie, to jedynie stwierdzenie dające Tobie zielone światło do działań. Zostań
    społecznikiem na miarę Kotańskiego, czy obrońcą uciśnionych jak Orszagh i
    wskaż zabłakanym złym policjantom własciwą drogę.

    > Najłatwiej sięgnąć po broń i rozstrzelać krnąbrnych obywateli co to władzy
    nie
    > chcą słuchać. :(

    Zanim zacznę ferować jakieś swoje sądy poczekam na ustalenia śłedztwa - to
    jeśli chodzi o sprawę tych postrzelonych w samochodzie. W sprawie łódzkiej o
    ile wiem winnym zostały postawione zarzuty. A poza tym naprawdę sądzisz, ze
    w Polsce policja ma za dużą latwość w użyciu broni?

    HaNkA