  • Data: 2004-05-17 20:37:05
    Temat: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    było o tym w kilku miejscach, na szybko wyskakuje tu:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040513/k
    raj/kraj_a_2.html#2

    Bez dowodu nie ma winnego
    Najprawdopodobniej żadnemu z czterech policjantów, którzy pod koniec
    kwietnia w Poznaniu zamiast do bandyty strzelali do dwóch nastolatków, nie
    uda się udowodnić spowodowania śmierci 19-letniego Łukasza. Do tej pory nie
    odnaleziono policyjnego pocisku, który spowodował śmiertelne obrażenia.
    Podczas sekcji zwłok Łukasza medycy wydobyli jedną kulę z jego uda. Chłopak
    zmarł jednak na skutek rany postrzałowej głowy. Jak się okazało, kula
    przeszła na wylot. - W samochodzie znaleziono kilka pocisków. Miejmy
    nadzieję, że wśród nich znajduje się ten śmiertelny. Jeżeli nie, to żadnemu
    z policjantów nie uda się udowodnić spowodowania śmierci tego chłopca, bo
    winien może być tylko jeden - ten, który oddał śmiertelny strzał - mówi
    jeden z prokuratorów. W poznańskim środowisku policyjnym krążą jednak
    pogłoski, że kuli nie ma wśród tych, które zostały w samochodzie i już się
    nie znajdzie. Tej informacji nie potwierdza, ale i nie zaprzecza jej
    Kazimierz Rubaszewski, rzecznik zielonogórskiej prokuratury, która zajmuje
    się sprawą kwietniowej strzelaniny w Poznaniu. - To się dopiero okaże.
    Jedynie biegli mogą to ustalić - mówi