    From: "Angie" <J...@O...EU>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A jednak historia prawdziwa... pomóżcie!
    Date: Sat, 9 Dec 2006 11:31:58 +0100

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    news:ele2tt$8ku$1@inews.gazeta.pl...

    > A to aby na pewno zobowiązanie cywilne czy też raczej publicznoprawne i
    > wtedy terminy przedawnienia z ordynacji podatkowej?

    Obstawiam to pierwsze bo w Krakowie gdzie mieszkałam, gdy przestalam płacić
    abonament to przychodziły co jakis czas upomnienia ale zawsze obejmujace
    tylko okres ostatnich 3 lat, czyli np jesli dostalam upomnienie w marcu 2004
    to tylko za okres od marca 2001, a gdy po pol roku we wrzesniu otrzymalam
    kolejne to obejmowalo ono juz tylko okres od wrzesnia 2001. Wszystkie
    wczesniejsze sie automatycznie umarzaly

    Angie