  • 1. Data: 2008-09-14 14:20:44
    Temat: A co powiecie na szariat w Polsce?
    Od: Arek <a...@e...net>

    O ile się nie mylę to nasze przepisy - też dotyczący sądów arbitrażowych
    - jak najbardziej pozwoliłyby działać sądom szariackim jak to się stało
    onegdaj w Kanadzie, a teraz w W. Brytanii.
    http://wiadomosci.onet.pl/1825100,12,w_brytania_ofic
    jalnie_uznano_islamskie_prawo,item.html

    Przynajmniej w sprawach cywilnych bo w rodzinnych to chyba nie.
    Mylę się czy nie?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2008-09-14 16:50:27
    Temat: Re: A co powiecie na szariat w Polsce?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Dupowłazy!!!

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-09-14 19:34:30
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

> [...]
    jalnie_uznano_islamskie_prawo,item.html

    > Przynajmniej w sprawach cywilnych bo w rodzinnych to chyba nie.

    Podanego odnośnika nie chciało mi się czytać, ale w razie czego można by
    chyba skorzystać z art. 1206 par. 2 pkt 2 kpc.

  • 4. Data: 2008-09-14 19:54:58
    Od: "lukeg" <n...@n...com>

    Użytkownik "lukeg" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    jalnie_uznano_islamskie_prawo,item.html

    > Podanego odnośnika nie chciało mi się czytać, ale w razie czego można by
    > chyba skorzystać z art. 1206 par. 2 pkt 2 kpc.

    Aha, no i podobnie przy 1214 par. 3 pkt 2

  • 5. Data: 2008-09-14 20:16:49
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Aha, no i podobnie przy 1214 par. 3 pkt 2

    No i przesrane mamy... to gdzie ta mekka jest, co bym wiedział jak jutro się ustawić.
    No i oczywiście napoje z % przejdą do podziemia. Czas umierać najwidoczniej.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-09-15 06:50:01
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    "Od kilku lat w W. Brytanii działa kilka banków stosujących prawo szariatu w
    transakcjach handlowych. Szariat zabrania m.in. pobierania i płacenia
    odsetek od pożyczonych pieniędzy."

    To taki np kredyt hipoteczny to całkiem przyjemna sprawa:>
    --
    Bhastek

  • 7. Data: 2008-10-08 15:04:57
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Bhastek napisał:
> [...]
    > odsetek od pożyczonych pieniędzy."
    >
    > To taki np kredyt hipoteczny to całkiem przyjemna sprawa:>

    odsetek nie zapłacisz, ale opłatę za przyznanie kredytu, wpłatę każdej
    raty i utrzymanie konta niezbędnego do obsługi kredytu jak najbardziej a
    może to być więcej niż odsetki :-)