  • Data: 2022-07-11 11:26:47
    Temat: Re: 7 lat paki [Andrzej Lepper po Rosyjsku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > No cóż; Mniej niż Zero słabo się stara i jeszcze wiele pracy przed nim,
    > żeby wprowadzić należyte standardy w sądach.

    W Rosji są kary za opierdalanie "operacji specjalnej na Ukrainie".
    AFAIR W Polsce jest spec-ustawa z karami za popieranie inwazji Rosji na
    Ukrainę. Czy to fundamentalnie się różni poza tym że w Rosji już po raz
    pierwszy przywalili za to karę *bez zawiasów* bo facet wystawiał kartkę z
    "opierdolem operacji specjalnej" na rozprawie w tej sprawie *w sądzie*?
    Może wrażenie jest że bez tego "ostentacyjnego braku skruchy"
    *na rozprawie w sądzie* miał sporawe szansę tez się wykpić wyrokiem w
    zawiasach.

    Moja opinia to że "starcie" z Rosją raczej+ potrwa _przynajmniej_ kilka
    lat a budowa długodystansowego zaufania do precyzji "informacji o Rosji"
    jest znacznie ważniejsza od krótkodystansowego wzbudzania oburzenia.

    *Zbędna* nadgorliwość to głupota.

    --
    A. Filip