    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 62 lata
    Date: Mon, 5 Mar 2018 09:15:10 +0100

    > Się zwyczajnie okładacie, a tu mówię raczej o zasadzie ogólnej - na
    > spokojnie by pewnie mniej napisałę.

    Tum niemniej ośmiesza swoją "korporację" sprowadzająć ją do czasów
    dowcipów o milicjantach i filmów Barei. Więc nie wydaje mi się, żeby w
    swoich wypowiedziach kierował się wytcznymi czy dobrym imieniem Firmy.
    Zresztą o tym jak o Firmie piszą policjanci można przeczytać na ifp i
    nikt się tam w jakąś przesadną poprawność polityczną nie bawi.

    > No mnie intersowałoby to etui :)

    O, a gdzie byś bombę ukrył jak nie w etui. Robert wyjaśnił;)

    > Nie, uważam, że przynajmniej teoretycznie mogli mieć jeszcze jakieś inne
    > powody, choć wtedy powinni je też podać.

    Czyli powody są znane. Chyba że "mijali się z prawdą", ale chyba
    uznajemy, że nie. No bo przecież nie chcesz podpadać pod paragraf o
    oszczerstwie czy zniesławieniu - prawda? ;)

    > Czytałem, ale ja mam neutralne nastawienie do tego wątku i tak tego nie
    > widzę. Co widzę, napisałem w innym poście - w tej chwili to jest taka
    > dyskusja aby się dopieprzyć do kazdego przeciwnego twierdzenia na
    > zasadzie błędów logicznych.

    Nie błędów logicznych, tylko nieznajomości podstaw prawnych swojej pracy
    i ewidentnego lecenia w chuja (bo nie ma co w bawełnę owijać).

    > Obejrzałem to przed chwila do końca i tam mu gośc w sumie sam z siebie
    > powiedział, że może na nich złożyć skargę.

    Zgadza się - i nawet podał podstawę prawną (choć niewłaściwą i w środku
    akcji a nie na początku).

    > Tak :)

    A to spoko;)

    > Bo policja też ma w sumie nieźle przesrane.

    Też uważam, że podła robota, no ale co zrobić. Jedni pracują w
    budowlance, drudzy są maszynistami w metrze, a inni idą do policji.
    Żadne z powyższych nie jest moim marzeniem, ale nei usprawiedliwia to
    burackiego zachowania.

    Żeby nie było i ktoś nie poczuł się urażony - niezależnie od zawodu (no
    może z niewielkimi wyjątkami) każdemu należy się szacunek by default. I
    kontrolowany na filmiku tak się właśnie zachowywał. Nie kozaczył,
    normalnie odpowiadał. Do czasu aż nie pojawił się burak, który nawet się
    nie przedstawił i zaczął mu grzebać po kieszeniach i w plecaku.

    Shrek