  • 11. Data: 2012-01-29 06:08:05
    Temat: Re: 60 różnych polityk prywatności
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2012 12:07 AM, Piotr M wrote:
> [...]
    ci

    > No dobra. Polityka prywatności jest ówcześnie wszechobecna. Ale 60szt?

    naprawde nie rozumiesz o co chodzi, czy jaja sobie robisz?

  • 12. Data: 2012-01-29 06:08:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    http://www.google.com/intl/pl/policies/

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 13. Data: 2012-01-29 06:13:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.01.2012 o 07:08 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > naprawde nie rozumiesz o co chodzi, czy jaja sobie robisz?

    Naprawdę nie rozumiem zagadnienia. Nie jestem prawnikiem, ani nie mam
    wystarczającej wiedzy, dlatego tu dałem post, aby uprzejmie prosić o
    ewentualne rozwinięcie tematu.

    Nie rozumiem, jak w jednej firmie może byc kilkadziesiąt polityk
    prywatności. Może od podstaw. Dlaczego po prostu nie ma jednej.

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 14. Data: 2012-01-29 06:37:56
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-29 07:13, Piotr M pisze:

    > Nie rozumiem, jak w jednej firmie może byc kilkadziesiąt polityk
    > prywatności. Może od podstaw. Dlaczego po prostu nie ma jednej.

    Prawdopodobnie dlatego, że różne usługi firmy google (a firma ta oprócz
    wyszukiwarki ma setki innych usług) rozwijane były w jakiś tam sposób
    niezależnie albo wręcz kupowane od innych firm. Nie ma nic dziwnego w
    niespójności w takich warunkach. Pewnie w końcu sami przestali nad tym
    panować (w sensie za drogo ich to kosztowało) więc uspójniają.

  • 15. Data: 2012-01-29 06:46:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 07:07, Piotr M pisze:

    ci

    > No dobra. Polityka prywatności jest ówcześnie wszechobecna. Ale 60szt?

    gierrro jak już wyjaśnia, to mógłby to robić całościowo

    http://pl.wikipedia.org/wiki/60_(liczba)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2012-01-29 07:24:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisa?(a):

    [...]

    > Może ktoś wyjaśnić?

    Każda z usług G miała osobne regulacje. Mail swoje, g+ swoje, calendar
    swoje etc. Teraz chcą to ujednolić i pewnie przy okazji przemycić w
    nowej wersji kilka korzystnych dla siebie rozwiązań ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 17. Data: 2012-01-29 10:26:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.01.2012 o 07:37 gierrro <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > niespójności w takich warunkach. Pewnie w końcu sami przestali nad tym
    > panować (w sensie za drogo ich to kosztowało) więc uspójniają.

    Tak. W sumie to jest zrozumiałe. Dziękuję z odpowiedź.

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 18. Data: 2012-01-29 10:35:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.01.2012 o 08:24 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

> [...]
    > swoje etc. Teraz chcą to ujednolić i pewnie przy okazji przemycić w
    > nowej wersji kilka korzystnych dla siebie rozwiązań ;P

    Prawda

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 19. Data: 2012-01-29 11:42:34
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Polityka_prywatno%C5%9B
    ci

    No dobra. Polityka prywatności jest ówcześnie wszechobecna. Ale 60szt?

    pewnie każda usługa google ma swoją,
    i przy każdej nowej trzebaby znowu podpisywać,
    a tak podpiszesz jedną na dziś i na przyszłość.
    Pewnie coś się za tym kryje, ale kto by się tym przejmował

    macso

  • 20. Data: 2012-01-29 12:12:12
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl>

    Użytkownik "januszek"

    > Każda z usług G miała osobne regulacje. Mail swoje, g+ swoje, calendar
    > swoje etc. Teraz chcą to ujednolić i pewnie przy okazji przemycić w
    > nowej wersji kilka korzystnych dla siebie rozwiązań ;P

    a wszystko po to żeby żyło się lepiej
    skąd my to znamy

    macso