  • 41. Data: 2020-01-07 01:37:28
    Temat: Re: 5 lat za drona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2020 00:09:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > Stwarzanie zagrozenia zgadzam się - zagrożenia katastrofą w ruchu
    > lądowym - naciągane:P

    > Nawet jakby, to raczej nie od razu katastrofa. I tak prawdę mówiąc to
    > samo postawienie moto na gumie to jakieś wybitnie groźne nie jest. Ten
    > akurat miał pecha i niskie umiejętności że wyglebił.

    I pecha, ze motocykl nie wyglebil, tylko polecial, a niechby trafil w
    autobus z przeciwka, gdzies w kierowce, to co by dalej bylo i ile
    ofiar ?

    Wiec niestety pokazal, ze ta katastrofa nie taka wydumana :-)

    > Zresztą ten
    > konkretny to raczej kretyn jest, bo on potem chciał to moto wyklepywać;)

    Tak na pierwszy rzut oka - to podskakiwanie niewiele go uszkodzilo.
    Trzeba by zobaczyc dokladnie :-)

    > Genralnie jestem za, żeby takich anymonom troszkę w górę zarzuty
    > naciągać. Ale to ponoć tak nie działa.

    > Nie zabraniam. Ty zacząłeś. Ja się pytam o drona.

    No to jest specjalna ustawa i 5 lat w niej przewidziane.

    Tam zdaje sie jakas masa granczna jest, zeby komunijne zabawki nie
    byly przestepstwem :)

    > Na oko. Blok ma ze 40 nawet jak się pomylę o 100% to jestem dalej na 80.

    IMO - bardzo kiepsko sie tak ocenia.

    > Prędzej bym się bał, że łączność stracę, ale chyba spokojnie powinnop
    > ogarnąć.

    Czyli stwarzassz zagrozenie :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-01-07 06:59:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 01:37, J.F. pisze:

> [...]
    > ofiar ?
    >
    > Wiec niestety pokazal, ze ta katastrofa nie taka wydumana :-)

    No właśnie jest - musiałeś ją wymyślić;)

    > Tak na pierwszy rzut oka - to podskakiwanie niewiele go uszkodzilo.
    > Trzeba by zobaczyc dokladnie :-)

    Na jutubie jest gdzieś reakcja mechanika:P

    > No to jest specjalna ustawa i 5 lat w niej przewidziane.

    No właśnie nie jestem przekonany - który konkretnie punkt z art 212 - bo
    zapewne rzeczywiście o niego chodzi.

    > Tam zdaje sie jakas masa granczna jest, zeby komunijne zabawki nie
    > byly przestepstwem :)

    25 kg o ile pamiętam;)

    > IMO - bardzo kiepsko sie tak ocenia.

    Dokładniej niż prędkość roweru;)

    > Czyli stwarzassz zagrozenie :-)

    Nie mów prokuratorowi:P

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-01-10 12:40:41
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    Włoszech."

    > Tylko nie wiemy, jak oni to przetłumaczyli. Podejrzewam, że chodzi o
    > spowodowanie śmierci w wyniku wypadku drogowego.

    Przypuszczam, że spowodowanie śmierci w wyniku wypadku od dawna jest w
    kodeksie.
    A to jest nowe.