    From: "matusm" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 5 kopii apelacji to norma czy strategia sądu?
    Date: Tue, 8 Jan 2008 12:39:53 +0100

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e46c123a-adbe-4eba-a2ec-7c0858996752@41g2000hsy
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    >
    > Skladalem apelacje do sadu okregowego przez sad rejonowy z powodu
    > oczywistych niedociagniec i pomylek sadu rejonowego.
    >
    > Napisalem to w apelacji wszystko , ze poprzez niedociagniecia, zla
    > interpretacje przepisow zostaly wpisane takie i takie rzeczy, ktore
    > moim zdaniem nie powinny miec miejsca, po zlozeniu apelacji dostalem
    > kilka dni pozniej poprawiony wypis z KW z informacja, ze poprzedni
    > wypis mial blad w wydruku i juz zostal poprawiony jednak dalej nie
    > odpowiadal mi jeden zapis dlatego tez napisalem podtrzymanie apelacji
> [...]

    Niewiele pomoge ale,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Przewleklosc spraw sadowych jest norma celem zniechecenie wnoszacego pozew
    do dalszych
    roszczen.Kazdy wnoszcy sprawe do Sadu musi z gory zakladac ,ze sprawa
    bedzie przewlekla,nigdy nie nastawiac sie na szybkie jej zakonczenie.Z
    jednej strony nabija to kase adwokatowi a jezeli jest uproszczone zawsze
    moze wykazac ze brak adwokata powoduje przewleklosc.

    Normalnie 2 egz
    teoretycznie powinno byc wiecej egz bo jakis sedzia podpisal knota ,wykazal
    sie indolencja i brakiem przygotowania zawodowego wobec czego powinien zajac
    sie nim Prezes Sadu Rejonowego co do dalszej przydatnosci na zajmowanym
    stanowisku .

    ps,swego czasu trzykrotnie apelowalem w tej samej sprawie z pozytywnym dla
    mnie wynikiem co nie wywarlo zadnej reakcji na nieomylnosci sadu
    rejonowego .W koncu pig-pong mnie zniechecil ale nie polecam mojego
    zachowania ,moja sprawa byla drobna a zakladany przeze mnie cel osiagnalem
    mimo braku zmiany decyzji Sadu Rejonowego.Najwazniejsze zbierac
    dokumentacje nawet zapiski z rozmow telefonicznych poparte
    nazwiskami,pilnowac terminow procesowych bo moze o to chodzi z tymi
    dodatkowymi egz i kwitowanie odbioru ,,,,,,,,,,,,,,,,,

    --
    Pozdrowienia
    matusm