  • Data: 2013-03-10 21:55:23
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2013 20:43, Tomasz Myrdin pisze:
    > Mozesz rozwinac watek odnosnie wierzyciela ktory sam przeprowadza czynnosci
    egzekucyjne?

    A co robi komornik? Wysyła do banku pismo, tak?

    > A komornik z cala pewnoscia nie jest od tego by dokonywal ustalen czy wierzycielowi
    sluzy jakies prawo wzgledem wskazanego dluznika. Komornik nie jest sadem i nie wolno
    mu tego badac. Poza tym ze nie wolno to nie ma tez jak to zbadac.

    Wzrusza mnie ciężka dola komornika, ale skoro dał się oszukać, niech
    ponosi konsekwencje.
    Zwróć uwagę, że ofiara egzekucji tym bardziej nie ma szans na skuteczną
    obronę. A komornik to nie byle kto - egzekwuje sądowy nakaz *w imieniu
    Rzeczypospolitej*.

    Pozdr.!
    (D)