  • Data: 2017-06-19 14:11:39
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-19 o 13:00, J.F. pisze:

    > W celu realizowania misji, bo inaczej zawsze sie mozna pytac czemu tak
    > drogo i w ogole po co ...

    Dz.U. 1993 Nr 7 poz. 34
    I poszukaj czy aby na pewno jest o misji ?
    A zadania są zdefiniowane w pierwszym Artykule. :-)

    > O misji, to oni sami pisza :-)

    I w swojej opinii misję wykonują, dbają aby nam humoru nie
    zepsuły doniesienia o niekompetencji pisowców czy ich
    kochanków na stanowiskach rządowych czy w spółkach skarbu państwa.
    Ale tylko oni uważają to za misję.