    From: "Piotrek" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 22 lutego koncze 65 lat...
    Date: Mon, 10 Jan 2005 23:30:07 +0100

    > Jeżeli chcesz otrzymywać emeryturę od 1 marca 2005 r. i jeszcze nie
    > złożyłeś wypowiedzenia (3-miesięcznego) umowy o pracę, to jej
    > rozwiązanie w takim terminie może nastąpić tylko na mocy porozumienia
    > stron.
    jeszcze nie zlozylem
    > Twój problem polega na tym, że od terminu złożenia w ZUS
    > wniosku o emeryturę może zależeć jej wysokość.
    Musze odejsc do konca lutego, bo w przeciwnym razie nie zalapie sie na
    korzystna odprawe emerytalna.(wole nie ryzykowac!)

    > Wniosek o emeryturę w ZUS możesz złożyć po osiągnięciu 65 lat i możesz
    > jeszcze wtedy być zatrudnionym. Jeżeli nie rozwiążesz umowy o pracę,
    > to emerytura zostanie przyznana, ale jej wypłata będzie zawieszona do
    > czasu rozwiązania umowy o pracę.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > wa

    Pieknie dziekuje za bardzo szczegolowe wyjasnienie.Teraz juz wiem jak to
    wlasciwie rozegrac.A tak w ogole to 46 lat bez przerw i 7 lat na 1/2
    etatu przepracowalem i czuje sie "nieco" zmeczony (zwlaszcza w ostatnich
    latach)
    Ryszard Lenartowicz Lublin
    r...@m...pl