    From: myrdhin <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re[2]: wierzytelnosci wlasciciela spolki prawa handlowego
    Date: Tue, 30 Mar 2004 12:18:56 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@client-eb-3.elblag.dialog.net.pl

    Witaj Robert,

    W Twoim liœcie datowanym 29 marca 2004 (21:02:51) mo?na przeczytaae:

    RT> Nie - bo to nie jest majatek jego. Co najwyzej moze nakazac spólce
    RT> wyplacanie wszelkich naleznosci na konto komornika, a nawet o ile sie nie
    RT> myle (nie chce mi sie sprawdzac) moze spowodowac likwidacje takiej spólki
    RT> i zaspokoic sie na naleznosciach dla dluznika. Ale dokad spólka trwa, to
    RT> pieniadze spólki sa mieniem odrebnym dla jej wlasciciela, a komornik
    RT> musial by miec tytul wykonawczy na spólke.

    tu wkleje adekwatna czesc swojego pytania

    co z pensja prezesa - czyli wg KRS tego Pana - co reguluje ta pensje -
    status spolki ? - jak go sprawdzic ?

    nawet jak komornik zajmie ta pensje to przeciesz prezes moze sobie jej
    nie wyplacic albo tak zmanipulowac ze komornik odejdzie z kwitkiem -
    to znaczy moze / ne moze - wydaje mi sie ze pensja w spolce ktorej
    jestem jedynym wlascicielem to cos plynnego i fikcyjnego - ale jakos
    trzeba zmusic kogos kto ma zobowiazania dlugi i kapital by placil na
    swoje dziecko nawet jak go nie kocha

    co z kontem firmowym ?

    ---

    no i co z majatkiem prywatnym prezesa ? nie mam na te wiadomosci
    namiarów - zadnych - czy blokujac towary czy inne ruchomsci /
    nieruchomosci w spolce komornik nie zmusi go do wyplaty z jego
    majatku? czy to jest legalne ?

    ---

    w jakim przypadku pana prezesa mozna podac do sadu za uchylanie sie od
    placenia alimentow ? jak szybko sad wyplaci mu jego nalezne 6 miesiecy
    pozbawienia wolnosci

    --
    Pozdrowienia,
    myrdhin