eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model › Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
    Date: Wed, 15 May 2002 16:58:40 +0200
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    Lines: 36
    Message-ID: <5...@4...com>
    References: <3...@p...onet.pl>
    <Pine.LNX.4.44L.0205151609360.1285-100000@localhost>
    NNTP-Posting-Host: s3.zabrze.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1021474706 20230 213.227.67.131 (15 May 2002 14:58:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 May 2002 14:58:26 +0000 (UTC)
    X-NNTP-Sending-User: t...@b...pl
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 5/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:93514
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 15 May 2002 16:11:06 +0200), "Gwidon S.
    Naskrent" <n...@a...pl> był(a) napisał(a):


    >> Oddałem do serwisu w ramach gwarancji dysk 40 GB Fuji, po 14 dniach kazali mi
    >> się zgłosić za kolejne 2 dni, z zaznaczeniem, że dostane nowy dysk innej firmy.
    >> Jakie konsekwencje dla nich wynikaja z faktu tego opoznienia ?
    >Żadne.

    jezuuuuu.... Co Ty bredzisz? To na pewno Ty? Przecie jeśli w gwarancji
    stoi, że to 14 dni, to jak żadne? I serwis sobie może trzymać to trzy
    lata?

    >> Serwis podal dwie mozliwe marki towaru, jedna z nich to wg mnie badziew,
    >> ale serwis nie chciał nic słyszeć o jakichś negocjacjach na ten temat
    >> twierdzac, ze bedzie taki, jaki ich gwarant im przysle.
    >Przecież ty nie możesz sobie wybierać co chcesz w zamian za rzecz
    >uszkodzoną.

    Jak nie? Ma dostać takie samo, albo kasę, zdaje się tak mówi pismo...

    >Alternatywnie, możesz czekać aż ci naprawią.

    Taaaaa... Ile?

    >> Czy mam jakąś możliwość nie otrzymania niechcianej przeze mnie marki hdd
    >> ? Jaką procedurę postępowania należy przyjąć w tym celu ?
    >Idź się kłócić do Federacji Konsumentów :/ Wybredny się znalazł... ja bym
    >z radości skakał, że sprzedawca jest taki miły i w ogóle zechce wymienić :>

    Oczywiście, mógł przy*lić i za drzwi wykopać...


    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1