    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: §14 BGB odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Date: Sun, 28 Apr 2013 14:26:06 +0200

    On 2013-04-27 13:00:57 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Zawsze tak naciągasz?

    Zawsze, gdy pytający kombinuje i nie pisze całej prawdy.

    > Bo mam wrażenie, że nie zrozumiałeś określenia "moja firma"...

    Czyli w ogóle nie zrozumiałeś.
    Specjalnie dla ciebie:

    - właściciel firmy/przezes
    - pani dyrektor
    - pytający

    Teraz umieść kompetencje pytającego w tej strukturze:
    - jest szefem i ma dyrektorkę-matoła
    - jest podwładnym dyrektorki

    Jeśli to on zatwierdza decyzje dyrektorki, to niech ją zwolni bo to
    głupia baba, która kupue coś, czego nie rozumie.

    Jeśłi zaś jest jej podwładnym, to nie ma wiele do powiedzenia na temat
    decyzji podejmowanych przez panią dyrektor.

    A jednak z tekstu wynika, że tym zrazem nie było zatwierdznaia
    decyzji, bo był na urlopie.
    Czyli musi stać wyżej w hierarchii, więc powinien ją zwolnić, bo tak
    będzie taniej, niż po niej poprawiać.

    Oczywiście będziesz miał ładny wodód na to, że jest on pracownikiem
    niemającym kompetencji poprawiania decyzji pani dyrektor, ale będziesz
    musiał się naprawdę nakombinować, by to wywieść z podanego teksu...
    --
    Bydlę