  • Data: 2006-02-14 22:36:38
    Temat: Re: 110 kV nad dzia?k?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *beegz* wypowiedziała te słowa:

    > tylko
    > własnie o _odszkodowanie_ za spadek atrakcyjności i różne komplikacje
    > związane z tym że mi ten kabel będzie się nad głową majtał.

    To już chyba nie jest spadek atrakcyjności lecz degradacja takiej działki.
    Żyto może i urośnie ale mieszkać pod tym się nie da.

    > Wiesz może czy
    > istnieją jakies zasady odnośnie ustalania wysokości takiego odszkodowania,
    > czy to się robi całkiem na oko?

    Praktyki nie znam, musiałby się wypowiedzieć ktoś kto pracował bądź
    współpracował z ZE. Ale na pewno jeśli będzie to działka rolna na wiele
    liczyć nie możesz - dlatego posłuchaj tych, którzy Ci wcześniej
    podpowiedzieli, byś postarał się prędko ją odrolnić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID:o...@j...org ||| gg: 3657597