  • Data: 2006-02-13 18:59:28
    Temat: Re: 110 kV nad dzia?k?
    Od: "beegz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozmawiamy o przepisach i faktach, a nie wyobrażeniach co do faktów.
    > Nieodrolniona działka jest tylko nieodrolnioną działką, niczym więcej.
    > PS poćwicz pisanie na grupy please.

    A co dokładnie masz na mysli? To, ze jeśli działka nieodrolniona to ZE może
    z nią robić co chce, czy to ze w takim przypadku odszkodowanie ma prawo być
    niższe? Apropos, czy istnieje jakaś zasada odnośnie wysokości takich
    odszkodowań czy też może ZE bierze te sumy z sufitu? Pytam bo mam podobną
    sprawę, tyle ze u mnie jest grunt budowlany o dość sporej wartości (ok. 50
    pln metr) Czy orientujesz się może jakie powinno być odszkodoweanie w takiej
    sytuacji?