  • Data: 2003-01-20 09:21:28
    Temat: Re: 1-y, niepłatny dzien zwolnienia a urlop na ż?danie
    Od: "Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b09d52$j5v$1@absinth.dialog.net.pl...

    > nie może ,musi przesunac urlop na pozniejszy termin

    > wszystko masz w k.p jedynie dobrze sie wczytać :-)

    No właśnie, tez tak uwazam, ale w komentarzach pojawiających sie _przed_
    wprowadzeniem nowelizacji KP pojawialy sie informacje, ze pracownik na
    zwolnieniu trwającym poniżej 6 dni bedzie mógł pierwszy, niepłatny dzien
    zastąpić urlopem.
    A dla mnie to nie wynikała z żadnego zapisu w KP. Tak wiec chyba chodziło
    komentującym o to zeby ten 1 dzien urlopu wykorzystać _zamiast _ zwolnienia.
    No i chciałam sie upewnić....

    BTW dziękuje wszyskim za wskazówki
    Pozdrawiam
    Gosia