    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 1/4 etatu a cały jaka różnica w różnych świadczeniach?
    Date: Mon, 25 Feb 2008 10:29:42 +0100

    Użytkownik "KMAJSZEK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fprkv3$itq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > uległ wypadkowi moje dzieci dostaną po mnie rentę, jeśli tak to jaką?
    > Muszę
    > mieć jakieś konkrety jeśli chcę się ubiegać u pracodawcy o cały etat, bo

    Mysle, ze pracodawca sobie doskonale z tego zdaje sprawe i postawi sprawe
    jasno - albo morda w kubel - albo na bruk. Jego obchodzi bowiem tylko i
    wylacznie maksymalizacja jego zyskow, przyszlosc Twoja, czy Twoich dzieci
    nie obchodzi go w najmnijeszym stopniu.
    Tak wiec najlepsza dla Ciebie procedura postepowania, to rozejrzenie sie za
    nowa praca z uczciw(sz)ym rownoczesne zbieranie dowodow a nastepnie sad
    pracy. A moze po prostu - wez sie chlopie w garsc - i wyjedz na Wyspy! Jesli
    wiecej takich jak Ty tak wlasnie zrobi, to wkrotce takie skurwysyny, jak
    Twoj pracodawca beda musialy zmienic metody (albo sami wyjada za robota).

    Pozdrawiam
    SDD