  • Data: 2013-10-29 12:29:39
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Oct 2013 03:03:23 +0100, hikikomorisan

    > JAk kiedys (odpukac) potrace kogos na smierc, to bede wnioskowal, ze to
    > nieszczesliwy splot tragicznych okolicznosci. Bo gdyby costam bylo o 0,8
    > sekundy inaczej, to bym np. nie uderzyl.

    Zazwyczaj tak się wnioskuje, bo przecież zdecydowana większość kierowców
    nie wyjeżdża na ulicę aby kogoś zabić -- to tłumaczenie mogę zrozumieć,
    zwłaszcza jeśli twierdzenie zostanie obronione przed sądem.

    Tutaj jednak sytuacja jest odmienna, ponieważ oni "ciskali" lodem z
    zamiarem TRAFIENIA w przejeżdżające pojazdy i chyba tylko wrodzona głupota
    nie pozwoliła im zauważyć, że mogą kogoś w ten sposób zabić.

    Też zatem nie rozumiem tego wyroku. Powinni dostać pełny wyrok za działanie
    z premedytacją. W ramach resocjalizacji, i odpracowania na rzecz zabitego,
    "sprzątać" ofiary wypadków.

    --
    Pozdor Myjk