  • 11. Data: 2002-06-23 23:39:54
    Temat: Re: Grafolog a podpisy
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:15914-1024831895@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:
    > znow nic nie zrozumiales
    > uprawiasz lamerstwo na usenecie zadajac mi pytania osobiste,
    > zamiast je wyslac na privat.
    > Wlasciwa jest grupa programowanie lub algorytmy, niekoniecznie
    > krajowa.
    Znowu cos pokrecilem? Powtorzmy po kolei:
    Ty:"Poza tym w internecie jest program komputerowy,
    ktory analizuje probki pisma"
    ja:piszesz ze JEST, ale widziales AZ 5 lat temu
    Pytam:moze programu NIE MA od lat 4?
    Ty:masz usenet swiatowy,mozesz zadawac wiele pytan.
    (o nazwe tego programu)
    ja:To ja sie pytam na usenecie swiatowym Ciebie
    Ty:Pytanie o nazwe programu jest osobiste. Ja jestem lamerem.

    Wprawdzie moja definicja lamerstwa nie powoduje bym sie czul urazony
    wyczuwam jednak jakies Twoje nieczyste intencje. Dla mnie
    lamer=koniecznosc dalszej nauki. Na przyklad tego by nie ustawiac FUT
    na pl.test ;)
    Mozesz mi wytlumaczyc w prostych zolnierskich slowach, albo tak po
    kurpsiosku:jak slama suce,
    JAK TO ZROZUMIEC?! Skad wiesz ze ten program jest jeszcze wystawiany
    w internecie skoro widziales go 5 lat temu i nie pamietasz nawet
    przyblizonej jego nazwy? Moze to nie byl program grafologiczny? Moze
    to nie byl program komputerowy? Moze to byl program sympozjum?
    Wszystko jest mozliwe, przeciez: "musisz sobie czyscic pamiec i
    pamietac tylko to co mi jest potrzebne w danej chwili"

    Poczyles sie osobiscie dotkniety gdy zapytalem o konkrety?
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2002-06-24 00:08:41
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Nie zadawaj wiecej pytan.
    Pracuje jako researcher dla Google i korzystam z najnowszych technologii
    wyszukiwania informacji.
    W miedzyczasie sprawdzilem i znalazlem ok. 10 programow komputerowych z
    grafologii,
    jedne sa bezplatne inne kosztuje 500 $ inne 1500 $,
    ale nie mam czasu na ich uruchomienie, przetestowanie, gdyz dzisiaj
    zajmuje sie budowaniem komputera holograficznego.
    Jezeli ja potrafie znalezc wszystko nt. grafologii w internecie w ciagu
    10 minut, to ty znajdziesz to za dzien, ale chyba nie dluzej i warto sie
    wysilic.
    Jezeli chcesz mi zadac pytanie i mam to wyszukac dla ciebie jako
    researcher Google
    to wyslij pytanie do Google, wtedy odpowiem.
    Kazdy ma rowne szanse wyszukiwania informacji w internecie, takze ty.
    Zatem nie len sie, zacznij szukac samodzielnie.
    Ja robie to zawodowo jako researcher.

    Dzisiaj przeszukalem/ przejrzalem/przeczytalem kilka tysiecy stron w
    internecie, aby znalezc to co mnie interesuje.
    Tez bym chcial aby ktos mnie wyreczyl.
    Zatem sprawdzilem, programy grafologiczne sa, mozna je kupic.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 13. Data: 2002-06-24 12:23:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> popełnił 24 cze 2002 na pl.soc.prawo
    utwór news:13669-1024877312@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > Nie zadawaj wiecej pytan.
    OK.
    > Ja robie to zawodowo jako researcher.
    > Dzisiaj przeszukalem/ przejrzalem/przeczytalem kilka tysiecy stron w
    > internecie, aby znalezc to co mnie interesuje.

    wój post ostemplowany jest godziną 2:08, co czyni 128 min. ~7600sek.
    od początku dnia. Zakładając, że Twoje "kilka" to minimalne 2tys stron
    otrzymujemy że przeglądasz i oceniasz 1 stronę przez ok. 4 sek.
    Czy przechodziłeś do tego jakieś specjalne szkolenie?
    Jak długo trwa? No i najważniejsze: jakie masz łącze? bo na SDi,
    z którego piszesz ściągnięcie krótkich tekstowych stron trwa
    jednak parę sekund.

    > Tez bym chcial aby ktos mnie wyreczyl.
    > Zatem sprawdzilem, programy grafologiczne sa, mozna je kupic.
    Czyli teraz po pięciu latach sprawdziłeś ponownie i obaj możemy już być
    pewni.

    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2002-06-24 12:50:39
    Temat: Re:
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Sun, 23 Jun 2002 13:28:41 +0200, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >czy to kiedykolwiek potrafiles napisac cos madrego poza lamerstwem ,
    >spamem, offtopicowaniem i zasmiecaniem grup dyskusyjnych ?
    >
    >Mysle ze czas aby abuse sie wypowiedzial w twoim temacie i uwolnil nas
    >od twojej osoby i tych niezgodnych z netykieta offtopickow.
    pozwolicie, że się wtrącę? nazywając kogoś lamerem używając przy tym
    absurdalnych argumentów, których nieprawdopodobność ów lamer Ci
    udowodnił za pomocą podstawowych działań matematycznych i odpisując
    NAD cytatem jedynie się ośmieszasz. że o przeciąganiu wątku OT,
    flejmowaniu grupy i prywatnej kłótni na jej łamach nie wspomnę. ale
    cóż, Google Researcher ma, jak widać, szczególne uprawnienia
    pozwalające mu łamać netetykietę...

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

    --
    +-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
    pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

  • 15. Data: 2002-06-24 13:43:02
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel radnor <r...@d...pl> ihn
    news:cb5ehukr1ci0epl2pq3am7pk112jn11br7@4ax.com: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Google Researcher ma, jak widac, szczegolne uprawnienia
    > pozwalajace mu lamac netetykiete...

    Panowie, a czy nie lepiej wrzucic Google Researchera do KF'a? Wiem, ze
    jest on smieszny nad wyraz i czytajac go mozna sie rozerwac, ale czy
    czasem nie szkoda nerwow?

    PMM

  • 16. Data: 2002-06-24 13:54:40
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Peter 'Mikolaj' Mikolajski wrote:

> [...]
    >
    > Panowie, a czy nie lepiej wrzucic Google Researchera do KF'a? Wiem, ze
    > jest on smieszny nad wyraz i czytajac go mozna sie rozerwac, ale czy

    Mikolajku,
    jestes zalosny nie smieszny,
    po co piszesz wysylasz kolejny offtopick
    Czy nie znasz netykiety Usenetu ?
    Watki osobiste sa zakazane.
    Grupa prawo nie jest od leczenia kompleksow.
    Pisz zawsze merytorycznie, albo nie pisz wcale.

  • 17. Data: 2002-06-24 15:29:50
    Od: radnor <r...@d...pl>

    On Mon, 24 Jun 2002 15:54:40 +0200, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Watki osobiste sa zakazane.
    >Grupa prawo nie jest od leczenia kompleksow.
    >Pisz zawsze merytorycznie, albo nie pisz wcale.
    ROOOTFL!

    *plonk*

    Ranger Radnor
    #klasyka Bomb Squad

  • 18. Data: 2002-06-24 15:57:15
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel radnor <r...@d...pl> ihn
    news:9neehughbbcmmiq07amrobjljupomk2r53@4ax.com: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    Ragner, dzieki za zacytowanie tego matolka - ostatnio mnie tak
    robiawil inny troll polskiego Usenetu, znany jako Arnold B.
    Chyba Jacusia odplonkuje, a ten post sobie wydrukuje i powiesze nad
    biurkiem :o)

    PMM