    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grafolog a podpisy
    Date: Mon, 24 Jun 2002 02:08:41 +0200

    Nie zadawaj wiecej pytan.
    Pracuje jako researcher dla Google i korzystam z najnowszych technologii
    wyszukiwania informacji.
    W miedzyczasie sprawdzilem i znalazlem ok. 10 programow komputerowych z
    grafologii,
    jedne sa bezplatne inne kosztuje 500 $ inne 1500 $,
    ale nie mam czasu na ich uruchomienie, przetestowanie, gdyz dzisiaj
    zajmuje sie budowaniem komputera holograficznego.
    Jezeli ja potrafie znalezc wszystko nt. grafologii w internecie w ciagu
    10 minut, to ty znajdziesz to za dzien, ale chyba nie dluzej i warto sie
    wysilic.
    Jezeli chcesz mi zadac pytanie i mam to wyszukac dla ciebie jako
    researcher Google
    to wyslij pytanie do Google, wtedy odpowiem.
    Kazdy ma rowne szanse wyszukiwania informacji w internecie, takze ty.
    Zatem nie len sie, zacznij szukac samodzielnie.
    Ja robie to zawodowo jako researcher.

    Dzisiaj przeszukalem/ przejrzalem/przeczytalem kilka tysiecy stron w
    internecie, aby znalezc to co mnie interesuje.
    Tez bym chcial aby ktos mnie wyreczyl.
    Zatem sprawdzilem, programy grafologiczne sa, mozna je kupic.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@