  • Data: 2005-06-27 20:09:59
    Temat: Re:
    Od: Meklar <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ulga studencka przysługuje Ci (bo chyba w tym sensie pytasz o bycie
    >studentem) dopóki posiadasz aktualnie prolongowaną legitymację studencką.
    >Warunkiem jest nie ukonczenie 26. roku życia.

    Dzięki za odpowiedź. Widzę, że najlepiej odebrać dyplom jak najpóźniej
    ;) A tak na serio to wiadomo, że praktycznie każdemu zależy by odebrać
    go jak najwcześniej :)

    Zainteresował mnie jeszcze wiek 26 lat. Pytanie będzie czysto
    teoretyczne, gdyż i tak kończę szkołę w tym semestrze a jeszcze nie
    przekroczyłem tej bariery wiekowej ;)

    Pytanie: czy ulga przysługuje również w 26 roku życia jeśli w tym roku
    uczeń/student kończy szkołę?

    Pozdrawiam
    Meklar