  • 1. Data: 2006-09-26 21:40:59
    Temat: Radny i dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Rellek" <k...@T...pl>

    Witam,

    mam krotkie pytanie. Czy radny w gminie moze prowadzic dzialalnosc
    gospodarcza, czy nie. Z tego co wyszukalem to radny powiatu moze, tak?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-26 21:42:27
    Temat: Re: Radny i dzialalnosc gospodarcza
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > mam krotkie pytanie. Czy radny w gminie moze prowadzic dzialalnosc
    > gospodarcza, czy nie. Z tego co wyszukalem to radny powiatu moze, tak?

    a jak radny gminy ma utrzymac siebie i swoja rodzine? z diety?

  • 3. Data: 2006-09-27 04:37:02
    Od: stern <s...@0...pl>

    Rellek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > mam krotkie pytanie. Czy radny w gminie moze prowadzic dzialalnosc
    > gospodarcza, czy nie.

    może prowadzić,
    tylko szwagra musi podstawiać do zleceń z Gminy ;)

    Życie w IV RP nie jest łatwe

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911