  • 1. Data: 2004-03-16 16:39:41
    Temat: Radio - abonament - prawa oplacajacego
    Od: "Stanisław KOT" <k...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie, z gatunku tych, które już się tu przewijały. Niestety nie
    znalazłem odpowiedzi na mój problem.

    Wstęp. Mam w moim sklepiku radio, za które płacę abonament. Lubię go
    słuchać.

    Pytania w kontekscie oplat dla "artystow" :
    1 Czy oplata abonamentu stanowi zawarcie umowy zezwalajacej na posiadanie
    radia w miejscu ktory widnieje w adresie wpisanym w ksiazeczce oplat RTV ?
    2 Czy mam prawo słuchac w moim miejscu pracy radia bez dodatkowych oplat ?
    3 Czy moga go sluchac takze moi klienci ?
    4 Czy zmieni sie odpowiedz, jesli radio bedzie sciszone na "dwie kreski"
    tak, że klienci nic nie słyszą ?
    5 Czy zmieni sie odpowiedz, jesli podgłośnie radio ?
    6 Czy zmieni sie odpowiedz, jesli będe miał słuchawke bezprzewodową w uchu,
    a glosnik radia bedzie wyciszony ?
    7 Co w przypadku, gdy mam radio w sklepie, ale go nie wlaczam ?

    S.K.

  • 2. Data: 2004-03-16 16:47:47
    Temat: Re: Radio - abonament - prawa oplacajacego
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Stanisław KOT" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    uchu,
    > a glosnik radia bedzie wyciszony ?
    > 7 Co w przypadku, gdy mam radio w sklepie, ale go nie wlaczam ?

    Abonament jest za posiadanie odbiornika, a nie za jego używanie. Jeśli
    posiadasz musisz płacić abonament.
    1. Bez extra opłat możesz słuchać ty.
    2. Jeżeli udowodnią ci, że słuchanie radia przez klientów wpływa na twoje
    zysyki, to musisz extra zapłacić.

  • 3. Data: 2004-03-17 20:09:36
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: c37b3m$egb$...@i...gazeta.pl
    użytkownik: *poilkj* napisał(a):

    > Abonament jest za posiadanie odbiornika, a nie za jego używanie.

    W zasadzie masz rację, ale za posiadanie to ja zapłaciłem w sklepie
    (gotówką, całą kwotę) :D
    Big Jack

    --
    //////