  • 1. Data: 2004-03-16 15:24:08
    Temat: 3 pytania dotyczace funkcjonowania liceum
    Od: "BlankMan" <p...@n...grupie>

    1.Jaka ustawa reguluje funkcjonowanie liceow (ich podstawa prawna)?
    2.Skad licea dostaja fundusze na swoja dzialalnosc?
    3.Jaki jest tryb przyjmowania nowego personelu w liceum (np polecanie,
    nabor, znajomosci)?

    Chodzi mi konkretnie o Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych w Skoczowie na ul.
    Bielskiej 34, choc wydaje mi sie ze odpowiedzi mozna uogolnic do wszystkich
    liceow w Polsce.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-03-16 19:31:18
    Temat: Re: 3 pytania dotyczace funkcjonowania liceum
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "BlankMan" <p...@n...grupie> napisał w wiadomości
    > 1.Jaka ustawa reguluje funkcjonowanie liceow (ich podstawa prawna)?
    Przepisy prawa w oświatowego, w szczególności ustawa o systemie oświaty
    i statut liceum.

    > 2.Skad licea dostaja fundusze na swoja dzialalnosc?
    Od organu prowadzącego.

    > 3.Jaki jest tryb przyjmowania nowego personelu w liceum (np polecanie,
    > nabor, znajomosci)?
    Taki, jak do innych zakładów pracy.

    > Chodzi mi konkretnie o Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych w Skoczowie na ul.
    > Bielskiej 34, choc wydaje mi sie ze odpowiedzi mozna uogolnic do
    wszystkich
    > liceow w Polsce.

    O ZSO w Skoczowie nie mmogę się wypowiadać, o liceach ogólnie - tak ;-)

    Michał Łętowski
    --
    Prawo w Oświacie:
    http://ipwo.vulcan.pl/

  • 3. Data: 2004-03-17 07:55:00
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    BlankMan <p...@n...grupie> napisał(a):

> [...]
    > 2.Skad licea dostaja fundusze na swoja dzialalnosc?
    > 3.Jaki jest tryb przyjmowania nowego personelu w liceum (np polecanie,

    Może napisz konkretnie, o co ci chodzi, jaki masz problem, bo jak na razie to
    te pytania dość dziwnie ogólne są.

  • 4. Data: 2004-03-17 09:19:01
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    > Czyli jezeli dane liceum nalezy pod Śląskie Kuratorium w Katowicach, a
    > władzę oświatową w terenie posiada Delegatura w Cieszynie to szkola
    > otrzymuje fundusze od tej delegatury w Cieszynie?

    Organem prowadzącym szkół są gminy najczęściej.

  • 5. Data: 2004-03-17 15:54:14
    Od: "BlankMan" <p...@n...grupie>

    Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BlankMan" <p...@n...grupie> napisał w wiadomości
    > Przepisy prawa w oświatowego, w szczególności ustawa o systemie oświaty
    > i statut liceum.
    Na podanej przez Pana stronie na ten temat wszystko sie znajduje.

> [...]
    władzę oświatową w terenie posiada Delegatura w Cieszynie to szkola
    otrzymuje fundusze od tej delegatury w Cieszynie?

    Acha, czyli bede musial zasiegnac informacji u zrodla

  • 6. Data: 2004-03-17 15:59:36
    Od: "BlankMan" <p...@n...grupie>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może napisz konkretnie, o co ci chodzi, jaki masz problem, bo jak na razie
    > te pytania dość dziwnie ogólne są.

    Bo i one takie wlasnie maja byc.Z reszta jak odpowiedzi. To jest poprostu
    fragment projektu jaki mam do szkoly (na zadanie domowe) wykonac i bylbym
    wdzieczny za wszelkie sugestie.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2004-03-17 18:02:51
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    BlankMan wrote:
    > Czyli jezeli dane liceum nalezy pod Śląskie Kuratorium w Katowicach, a
    > władzę oświatową w terenie posiada Delegatura w Cieszynie to szkola
    > otrzymuje fundusze od tej delegatury w Cieszynie?

    A nie od starosty?

    KG