  • Data: 2009-03-19 08:16:29
    Temat: Rachunek za wynajem mieszkania
    Od: pi3tia <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! Mieszkam w wynajętym mieszkaniu, do tej pory regulowałem opłatę
    za mieszkanie po prostu dając pieniądze właścicielowi. Od tego miesiąca
    właściciel zażądał mojego NIPu którego potrzebuje do wystawiania
    rachunku/faktury za wynajem mieszkania jakoby ze względu na zmiany
    prawne. Z czym się to wiąże, czy nie jest to ruch w kierunku
    podwyższenia czynszu lub doliczenia dodatkowych opłat?