  • 1. Data: 2003-04-27 12:10:00
    Temat: Rachunek za wynajecie lokalu handlowego
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    Witam
    Jestem wlascicielem lokalu handlowego ktory nabylem kilka tygodni temu
    i mam pytanko zwiazane z wynakeciem go.
    Czy ja jako osoba fizyczna nieposiadajaca zadnej dzialalnosci
    handlowej moge wystawic firmie ktora wynajmnie ten lokal rachunek. Jesli
    tak to co powinno byc na tym rachunku umieszczone.

    Dziekuje i czekam na zyczliwe podpowiedzi

  • 2. Data: 2003-04-28 10:20:35
    Temat: Re: Rachunek za wynajecie lokalu handlowego
    Od: "Lutek34" <L...@N...pl>

    Witam ponownie
    Widze że na tej grupie niema osób posiadają lokale handlowe jako osoby
    fizyczne i wynajmują je podmiotom gospodarczym.