  • 1. Data: 2003-04-27 13:21:16
    Temat: Jak to zalatwic? (sprzedaz na umowe)
    Od: "mr dee" <d...@U...zwpc.net>

    Witam,

    Mam pewien problem do rozwiazania, i chce to zalatwic zgodnie z prawem.
    Poniewaz taka sytuacja zdarza sie po raz pierwszy w zyciu, chcialbym tutaj
    uzyskac porade.

    Mianowicie, znalazlem klienta na pewna rzecz ktora lezy u mnie w domku, lecz
    klient zyczy sobie fakture, ja nie moge takiej wsyatwic poniewaz nie
    prowadze zadnej dzialalnosci. Wiec czy moge z nim spisac umowe? W tym
    prazypadku klientem jest firma.. sprawa dotyczy przedmiotu o wartosci 3400 -
    3500 tys jak to zalatwic? Jakie koszty poniose w urzedzie skarbowym??

    Prosze o porade

    pozdrawiam,