    From: "łysy" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rachunek bankowy
    Date: Wed, 5 Oct 2005 12:13:35 +0200

    Witam

    Chciałbym się dowiedzieć jakie to wymagania kierują zakładem pracy do
    zmuszenia mnie do założenia konta ?
    Po pierwsze Pani z kadr powiedziała mi że konto musze mieć i koniec, bo
    teraz są takie wymogi.
    Na moje pytanie czy mogła by mi to poprzeć jakimiś konkretnymi przepisami
    nie potrafiła mi odpowiedzieć.
    Więc trzeba czy nie ? Czy są jakieś przepisy w prawie pracy że musze takowe
    konto posiadać ? Czy poprostu to jest z czystej wygody Pani księgowej bo nie
    chce się jej chodzić z gotówką, liczyć jej ????

    Jeszcze jedno, jak się spytałem czy to może być konto żony Pani
    odpowiedziała mi że nie może.
    Musi być moje osobiste.
    Więc jak to jest, przeciez nie powinno to obchodzić zakładu pracy na czyje
    konto jest przelewana kasa, ważne jest to że jest przelana, a czy zona
    bedzie miała do niej dostęp, czy ja to już nie powinno tam w kadrach nikogo
    obchodzić.
    Przecież numer konta chciałem im podać, a oni usilnie namawiają mnie do
    założenia swojego, którego ja nie mam ochoty zakładac i nie mam ochoty
    płacić bankom sowitej prowizji.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz