  • Data: 2004-03-24 12:07:08
    Temat: RE: bank dal ciala a zus zrobil problem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grupa wrote:

> [...]

    Moze zle zrozumialem ale bank "nabroil" w ten sposob, ze zlecenie bylo w
    terminie,
    a obciazenie konta juz nie...

    Troche dziwi ta nerwowosc ZUS (o 1 dzien) w stosunku do innych ubezpienien
    niz dobrowolne chorobowe pracodawcy..

    Z tego co wiem z doswiadczenia to pracownicy nic nie grozi... jest
    ubezpieniona a mama .. no coz.. moze ponowniezglosic sie do ubezpienienia
    dobrowolnego chorobowego ( chociaz dziwie sie po co ale to inna sprawa)

    przypadku gdyby mamaponiosla jakies straty z powodu bledu banku
    mozna myslec o wniesieniu o odszkodowanie...

    Boguslaw