    From: <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: RE:Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Date: Mon, 21 Sep 2009 22:16:56 +0000 (UTC)

    >Kodeks cywilny, Art. 461:
    >§ 1. Zobowiązany do wydania cudzej rzeczy może ją zatrzymać aż do chwili
    zaspokojenia lub zabezpieczenia przysługujących mu roszczeń
    >o zwrot nakładów na rzecz oraz roszczeń o naprawienie szkody przez rzecz wyrządzonej
    (prawo zatrzymania).

    Tylko jak dlugo to trzymac.
    To jest duzy, drogi, kompletny silnik od WV Touarega 2,5 tdi
    Czesci dostepne tylko w serwisie wv.
    Pisze do niego ostatnie wezwanie o zaplate i odbior silnika, z naznaczeniem
    nieprzekraczalnego terminu oraz oswiadczenie,ze po tym terminie silnik pojdzie
    do sprzedazy, nawet za sume mojego roszczenia.
    A tak naprawde to tylko moja korespondencja do niego(ktorej nie odbiera),
    swiadczy o tym,ze ten silnik jest u mnie. Innych dokumentow brak.
    I dlatego tez sie mu dziwie, ze tego nie odbiera.
    W miejscu zamieszkania gosc bywa, sprawdzalem.