  • 1. Data: 2005-12-22 11:17:48
    Temat: Pytanko o wezwanie
    Od: P <x...@o...pl>

    Witam.
    Czy mam obowiązek zgłosić się na wezwanie, które zostało wysłane do Matki
    (odebrała polecony)?

    --
    Pozdrawiam;

  • 2. Data: 2005-12-22 11:19:15
    Temat: Re: Pytanko o wezwanie
    Od: P <x...@o...pl>

    > Witam.
    > Czy mam obowiązek zgłosić się na wezwanie, które zostało wysłane do Matki
    > (odebrała polecony)?
    Zapomniałem dodać, że nie jestem u niej zameldowany.

    --
    Pozdrawiam;

  • 3. Data: 2005-12-22 11:49:26
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "P" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    Witam.
    Czy mam obowiązek zgłosić się na wezwanie, które zostało wysłane do Matki
    (odebrała polecony)?

    No coz, IMHO zawsze mozna sie tlumaczyc, ze nie widziales sie z matka, ze
    matka nie mogla sie z Toba skontaktowac... itp.
    A co to za wezwanei i w jakim charakterze?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 4. Data: 2005-12-22 14:59:46
    Od: P <x...@o...pl>

    > No coz, IMHO zawsze mozna sie tlumaczyc, ze nie widziales sie z matka, ze
    > matka nie mogla sie z Toba skontaktowac... itp.
    > A co to za wezwanei i w jakim charakterze?
    Świadek w sprawie o kradzież samochodu.
    Dzięki za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam;
    http://piotrek1985.ovh.org;

  • 5. Data: 2005-12-22 15:11:22
    Od: P <x...@o...pl>

    > No coz, IMHO zawsze mozna sie tlumaczyc, ze nie widziales sie z matka, ze
    > matka nie mogla sie z Toba skontaktowac... itp.
    > A co to za wezwanei i w jakim charakterze?
    Świadek w sprawie o kradzież,
    dzięki za odpowiedź.