  • 1. Data: 2002-08-15 22:13:35
    Temat: Re: Pytanie zwiazane z Prawem Konstytucynym zadane na liscie pl.soc.polityka
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Arti" <a...@p...pl> naskrobał/a w news:3d5c25fd$1@news.home.net.pl:

    > 1. Jezeli ktos prowadzi prywatny interes,to moze zbankrutowac.... Prawda?

    > 2. Jezeli jakies miasto bierze pozyczki i (....) to moze zbankrutowac...
    > Prawda?
    >
    > 3. Jezeli jakies panstwo bierze pozyczki,(...) , i je trwoni to moze
    > zbankrutowac....Prawda?

    Miasto, ani państwo, nie są prywatnym interesem.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Dlaczego Zygmunt III Waza przeniósl stolicę do Warszawy? Bo mu lekarz zalecił
    wiejskie powietrze

  • 2. Data: 2002-08-15 22:16:33
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Witam
    Na liscie pl.soc.polityka padlo kilka pytan:

[...]

    Prosze o potwierdzenie, czy dobrze jade z tym koksem, czy sie myle.... AB

    Jestem ciekaw jak na te pytania odpowiedzieli by ludzie znajacy sie na
    Prawie Konstytucyjnym i Miedzynarodowym. Pominmy aspekt bezposrednio
    polityczny, a rozwazmy jak to sie przedstawia w swietle prawa?

    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2002-08-15 22:52:25
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Arti" <a...@p...pl> naskrobał/a w news:3d5c25fd$1@news.home.net.pl:

    Prawda?

    > Miasto, ani państwo, nie są prywatnym interesem.
    > --
    To odpowiedz wystarczajaca na pierwsze pytanie ale prosze spojrzec
    generalnie na wszystkie pytania i wziazc pod uwage ze pochodza z listy
    pl.soc.polityka . Nie sa mojego autorstwa, generalnie chodzilo o to dla
    czlowieka ze w sytuacji kiedy w naszym kraju zapanowalby totalny krach
    ekonomiczny to czy istnieja instrumenty prawne miendzynarodowe, pozwalajace
    na ..... no nie wiem moze zabrzmi az nazbyt skrajnie, na zagarniecie mienia
    narodowego?

  • 4. Data: 2002-08-16 12:18:06
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Arti wrote:

> [...]
    > na ..... no nie wiem moze zabrzmi az nazbyt skrajnie, na zagarniecie mienia

    to teraz powstańmy i odśpiewajmy HYMN
    (chociaż nie, bo tam jest o odbieraniu - to może lepiej - Rotę,
    tam jest o nieoddawaniu),

    a poważniej - nie.

    nie słyszałem o międzynarodowo-międzypaństwowej egzekucji.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 5. Data: 2002-08-16 14:54:16
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Arti" <a...@p...pl> naskrobał/a w news:3d5c2e64$1@news.home.net.pl:

    > no nie wiem moze zabrzmi az nazbyt skrajnie, na zagarniecie mienia
    > narodowego?

    Argentyna już zbanktutowała.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36/
    PAMIĘTAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskończonš petlę w zaledwie cztery godziny