  • 1. Data: 2007-03-21 11:46:46
    Temat: Pytanie w sprawie przekazania długu do komornika.
    Od: "Jarek Ossowski" <[usunto]jarek[usunspam]22@usunto.aster.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie: czy można przekazać dług do komornika jeśli dłużnik jest w
    trakcie regularnego jego spłacania? Jeśli można to z jakiego paragrafu a jeśli
    nie można to także byłbym wdzięczny za podrzucenie przepisu, który o tym mówi.
    Sprawa jest dosyć pilna a ja nie mogę na ten temat znaleźć żadnych informacji w
    Google. Dzięki wielkie za odpowiedź.

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

  • 2. Data: 2007-03-21 11:52:44
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 12:46:46 +0100, Jarek Ossowski napisał(a):

    > Mam takie pytanie: czy można przekazać dług do komornika jeśli dłużnik
    > jest w trakcie regularnego jego spłacania?

    Dług stwierdzony np. wyrokiem? I tenże właśnie dług dłużnik "regularnie
    spłaca"?
    To oczywiście, że można. Być może regularność spłat nie pasuje
    wierzycielowi i chciałby, żeby dłużnik regularnie spłacił całą resztę w
    jednym dniu, raz a dobrze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2007-03-21 12:54:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jarek Ossowski napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanie: czy można przekazać dług do komornika jeśli dłużnik jest w
    > trakcie regularnego jego spłacania?

    A co było w wyroku?

  • 4. Data: 2007-03-21 23:28:06
    Od: "Jarek Ossowski" <k...@g...pl>

    Olgierd <n...@o...com> napisał(a):

    > Dnia Wed, 21 Mar 2007 12:46:46 +0100, Jarek Ossowski napisał(a):
    > Dług stwierdzony np. wyrokiem? I tenże właśnie dług dłużnik "regularnie
    > spłaca"?

    Dokładnia... W każdym razie dzięki za odpowiedź.

    Pozdro,
    Jarek Ossowski

  • 5. Data: 2007-03-21 23:29:39
    Od: "Jarek Ossowski" <k...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > A co było w wyroku?

    Ciężko powiedzieć bo sprawa nie dotyczy mojej osoby tylko kogoś innego kto
    poprosił mnie i dowiedzienie się czegoś w tym temacie. Dowiem się w każdym
    razie i dam znać.

    Pozdro,
    Jarek Ossowski