  • 11. Data: 2015-11-17 00:27:26
    Temat: Re: Pytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego ślubowania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Ale tresc przewidziana w ustawie zostala wypowiedziana.

    Nie do końca.
    Jest treść z konkretnym dodatkiem albo bez konkretnego dodatku.
    Nie ma treści z dowolnym dodatkiem.

    > Zaraz ... czemu jest rota w ustawie i w Konstytucji, i to sa dwie rozne
    > roty ?

    http://sjp.pl/rota

    "ta" Rota jest jedna, "jakakolwiek" rota może mieć dowolną treść.

    a jednak lubię te engielskie "the".

  • 12. Data: 2015-11-17 16:52:56
    Od: "Tom L." <p...@g...com>

    , że to nigdy nie zadziała.

    > Z własnego podwórka.
    > Największy głąb jakie pamiętam z podstawówki (nieprzeciętnie głupi) został
    > wybrany sentorem.

    jak się nazywa ?

  • 13. Data: 2015-11-18 00:32:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-11-13 o 09:25, A. Filip pisze:
    > http://m.niezalezna.pl/72870-niby-lewicy-nie-ma-sa-z
    a-poslowie-ktorzy-tak-mi-dopomoz-bog-nie-powiedzieli

    > Ja w kwestii technicznej: czy ślubowania "Tak mi dopomóż Allach" i
    > "Tak mi dopomóż Jahwe" byłby ważne? Czy może musieliby się zadowolić tylko
    > "do-precyzującym dodatkiem do dodatku" ala Trójca Święta?
    >
    > Bo niby w prawie jest "Bóg" ale jak się w końcu trafi poseł politeista to gdyby
    > nie mógł powiedzieć "Tak mi dopomóżcie Bogowie" to byłoby to jawna
    > dyskryminacją na tle religijnym, nieprawdaż?

    dla mnie szokujące jest, ze podstawową wersją nie jest "ślubuję, tak mi
    dopomóż Polsko!"

    --
    @foe_pl