  • 11. Data: 2007-02-02 14:47:34
    Temat: Re: Pytanie - prawa autorskie - sytuacja autentyczna
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:epvigm$svr$1@news.onet.pl...

    > "opracowania":
    > Dla mnie to one sie roznia. Drugie zdecydowanie, pierwsze tez w kilku
    > szczegolach wiec nie jest to dokladna kopia, tylko obraz zainspirowany
    > zdjeciem

    Hmm. Mam program komputerowy, który w dwa kliknięcia "maluje" ze zdjęcia
    podobny obraz, wykonując to dowolną praktycznie techniką. Gdyby mi ktoś nie
    powiedział, że w opisywanym przypadku wogóle jest jakiś obraz to
    pomyślałbym, że grafik bawił się komputerem korzystając z autentycznego
    zdjęcia.

    --
    Paweł