    From: true <t...@t...true.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
    Date: Fri, 03 Dec 2004 23:45:12 +0100

    Witam,
    Mam takie małe pytanie. Nie znam sie za bardzo na prawie i nie wiem czy
    mam sie bić o swoje.
    Historia wygląda tak:
    Mam "Changer ISP" w firmie sisco.pl. Zasada działania tego jest prosta
    płace co miesiąc kwotę proporcjonalną do ilości kont baz mysql i
    serwerów www. Od trzech miesięcy zaczeli zliczać transfery na serwerze.
    I kilka dni temu zostały zablokowane moje konta. Bez żadnego
    ostrzeżenia. Po interwencji telefonicznej zostały odblokowane.
    Następnego dnia zadzwoniłem by wyjaśnić przyczynę tej blokady. A Pan
    prezes stwierdził ze zostały przekroczone limity transferów/pojemności i
    konto zostało zablokowane.
    Tylko ja tak naprawdę nie wiem jakie mam transfery i jaką pojemność
    konta. W moim panelu administracyjnym nie wylicza mi tego. (Zależy to od
    ilości pieniążków które im przelewam, ale nie ma nigdzie opisanego
    dokładnego systemu wyliczania tego.) No i nie mogę też nigdzie sprawdzić
    ile juz wykorzystałem.
    Wiec czy teraz czy oni mają prawo żądać odemnie jakiś pieniędzy za
    przekroczenie tego. Jak dla mnie z nieba bo ja tam nic nie robiłem.
    Nawet nie mogę sprawdzić ile mam i ile przekroczyłem bo ich panel nie
    udostępnia takiej funkcji. I uważam że to jest nie sprawiedliwe. Bo jak
    bym widział ze zbliżam sie do końca limitu ograniczył bym wszystko co
    sie da.
    Jeszcze jedno pytanie czy oni nie powinni mnie na jakiś czas wcześniej
    poinformować o blokadzie. A nie dowiaduje sie o tym jak próbuję
    zalogować sie na konto? Moim zdaniem nadużywają tego że mają możliwość
    wpisania odpowiedniej komendy. Nie licząc sie ze mną. I z tym ze ja za
    to płacę.
    PLISS HELP. (jutro rozmowa z prezesem).

    --
    Pozdrawiam,
    True

    gg: 192785

    --
    To, co jest niewykonalne robię od zaraz,
    Na cuda trzeba chwilę poczekać.